Organizare nunta in Bucuresti

IULIANA & ATTI 

LA DOMENIUL CU CIRESI

organizare nunta romania

Apelează la serviciile noastre de wedding planning și transformă-ți visul în realitate.
Contactează-ne acum pentru a începe călătoria către nunta perfectă!

Iuliana si Atti sunt un cuplu tanar si foarte activ. Ocupati, mereu cu calendarul strict si clar definitivat, mi-au spus inca de la prima noastra intalnire ca nu au timp sa se ocupe de organziarea nuntii si ca au nevoie de un wedding planner dedicat care sa-i ajute. 

Si ca au nevoie de mine. 

M-am bucurat si am acceptat imediat deoarece pentru oameni ca ei ofer serviciile de Organizare de evenimente.

Wedding Planningul este destinat celor care isi doresc o nunta moderna, cu servicii de calitate si bun gust,nu vor sa se streseze cu telefoane, programari, bugete si oferte. 

Am inceput prin a face research de localuri pe zona de sud a Bucurestiului, acolo unde locuiesc ei, si-au dorit un local in proximitate. 

Am facut o selectie de localuri si am stabilit date pentru vizionare impreuna cu mirii. 

Am ales fara ezitare un local situat pe un vast domeniu cu livezi de ciresi, meri si alti pomi fructiferi. Situat langa padure si cu un mare spatiu verde. 

Acesta a fost poate cel mai important moment deoarece in zona de sud nu sunt multe localuri de evenimente cu servicii de calitate si m-am bucurat sa-i pot ajuta cu optiunea aceasta cu adevarat potrivita pentru stilul lor si asteptari. 

In functie de datele libere ale localului am ales si noi o zi potrivita in luna iulie. 

Asta se intampla cu aproximativ 10 luni inaintea evenimentului. 

Mai departe, totul a decurs lin, eu le-am propus lista cu servicii si furnziori: foto, video, candy bar, oglinda foto, decor si aranjamente florale, accesorii si costume. 

Momentul culminant a fost cu cateva zile inainte de marele eveniment cand inca nu aveam toate confirmarile de la invitati, au fost multe ajustari on going si discutii intre mine si restaurant.

Mirii nu s-au stresat deloc, nu au fost implicati in discutiile cu furnizorii si cu restaurantul. 

Cum aranjam invitatii la mese? Ce tip de meniuri avem? Unii lacto-vegetarieni, unii cu meniu de copii, meniuri standard. Toate aceste detalii sunt centralizate si transmise localului in zilele premergatoare evenimentului. 

Ziua evenimentului are un program bine definitivat de la prima ora pana la taierea tortului, insa bineinteles ca apar situatii neprevazute si intarzieri: slujba religioasa a inceput mai tarziu decat era stabilita, sesiunea foto-video cu mirii a fost decalata in timpul aperitivului si orele de servire la fel au fost impinse. 

A fost nevoie sa ajustez programul serii din ora in ora si sa ma coordonez cu managerul de sala cu servirea meniurilor ca sa avem mai mult timp pentru dans si distractie, mentionez ca nunta a avut loc intr-o zi de duminica.

Initial am stabilit taierea tortului la 12.30 si pana la urma s-a taiat la ora 2 am, deoarece am ales distractia si a trebuit sa improvizam din mers. 

Iuliana si Atti au vrut sa se distreze, au gandit mai multe programe interactive: momentul provocarilor pentru invitati, momentul shoe game intre miri, tortul mirelui cu 300 de shot-uri, momentul buchetului sunt doar cateva.

Invitatii au vrut sa se distreze si impreuna cu MC-ul nostru i-am tinut pe ringul de dans pana la 4 am. 

Doar un scurt rezulmat a ceea ce inseamna organziare de evenimente. 

Daca nu vrei sa dai zeci de telefoane, sa centralizezi liste cu invitati, meniuri, coordonare cu furnizorii, atunci apeleaza la un wedding planner neaparat! 

STRESS FREE WEDDING 

Hai să discutăm, oferim consultanță GRATUITĂ! Contactează-ne acum!

Comments to: Organizare nunta in Bucuresti

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

+4 0722756189