RoseGold Events

Salutare! Eu sunt Adina. Îți dorești o nuntă perfectă, fără stres?
Cu siguranță, este posibil!

Cauti un Organizator de evenimente?

Aflați cum vă putem ajuta cu o varietate de servicii pentru evenimentul vostru special! De la organizare și planificare la decor, aranjamente florale și multe altele, suntem aici pentru a vă oferi sprijinul necesar pentru ca evenimentul vostru să fie un succes.
Contactați-ne pentru a discuta mai multe detalii și pentru a începe pregătirile pentru evenimentul vostru de vis!

1. TIMP cu mine 1:1, ne putem cunoaște online și îți răspund la întrebările legate de ce presupune organizarea de evenimente si decorul unui eveniment. Știu ca ai multe griji și temeri. Le punem pe hârtie și din experiența mea acumulata de-a lungul anilor îți voi aduce mai multă siguranța și liniște. 
 
2. EXPERIENȚA cu multe evenimente reușite, cupluri fericite și decoruri personalizate pentru fiecare dintre cei care mi-au fost alături cu încredere.
Ca organizator de evenimente stiu ce aspecte sa abordam, cum sa facem un time line astfel incat sa nu te stresezi, ideea unei petreceri este ca voi sa va distrati nu sa va faceti griji. 
 
3. OFERTA personalizata. Un xls in care notam necesarul estimat și updatat periodic in funcție de elementele pe care le adăugăm la eveniment. Oferta o calculez ținând cont de stilul pe care îl doriți, de opulenta florilor la aranjamente și de numărul orelor alocate proiectului. Manopera și echipa sunt luate in considerare de asemenea. Accesoriile consumabile. Transportul și montajul/demontajul de la local sunt parte a ofertei noastre. 
 
Fee-ul pentru organizatorul de evenimente este separat, il discutam in detaliu in functie de nevoile voastre si cum va pot fi alaturi. 
 
4. ORGANIZARE DE EVENIMENTE /WEDDING PLANNING / Coordonare in ziua evenimentului ca voi sa va amintiți doar de momentele distractive, fără stres și fără situații neprevăzute. 
Avem un portofoliu de parteneri care ne ajuta pentru evenimente relaxate, de calitate. 
 
5. LOGISTICA. Am adunat de-a lungul anilor elemente deosebite cu bun gust in logistica noastră și te ajutam cu decoruri complete: 
> fotocornere cu flori naturale sau cu pampas 
> aranjamente florale cu vase de ceramica sau metalice aurii
> suporturi de lumanari 
> panouri de Welcome personalizate 
> panouri de tip Seating Chart 
 
6. PAPETARIE de eveniment: meniuri , invitații, plicuri de bani, place cards, thank you cards etc. Lucram grafica in funcție de conceptul ales /tema dorita. Printam și montam elementele la local in locul tău. 
Ca organizator de evenimente te sustinem cu schema salii, aranjanjarea invitatilor la mese si tot ce inseamna relatia cu localul, cu catering si cu ceilalti furnizori implicati. 
 
7. CONTRACT și FACTURA pentru serviciile alese împreuna. Avans, 1 transa  diferența înainte de eveniment și restul după eveniment.
 
8. TALENT. PRACTICA. Am investit resurse financiare și timp in dezvoltarea mea profesională și am urmat multe cursuri de design floral profesional de calitate. Ma feresc de kitsch și lucrez stiluri moderne, relaxate. 
 
9. FLORI PROASPETE. Le comand din Olanda și vin special pentru evenimentul vostru. 
 
10. NUNTA BOHO dacă asta va doriți ca decor. Fluffy. Cu flori uscate. Cu pampas. 
 
 

CUM GANDIM NOI WEDDING PLANNING IN ETAPE CONCRETE?

  • Pregatim un calendar lunar cu toate elementele care trebuie rezolvate pana in ziua evenimentului
  • Integram momentele esentiale ( cina cu familia, cununia, party etc) in programul evenimentului
  • Analizam, cautam si propunem oferte de la furnizori care sunt potriviti pentru tema si bugetul alocat : Bar de shoturi? Ice cream cart? Animatori pentru copii? Aranjamente cu bun gust.
  • Fiecare furnizor primeste un breef de client cu tema, detalii specifice pe care le dorim la nunta
  • Updatare si cost control in real time pe buget.
  • Cautam solutii si furnizori pentru cele mai mici detalii asa cum viseaza mirii: bijuterii personalizate cu gravuri, jackete personalizate, panouri cu mesaje, rochii wow si pantofi de zi, de seara.
  • Comunicam constant cu toata echipa de furnizori inainte de eveniment si in ziua mare ne asiguram ca realizeaza montajele la timp, asa cum am stability anterior.
  • Mergem la sala de eveniment de dimineata si verificam, ajustam fiecare detaliu : fete de masa, scaune, servete.
  • Montam papetaria de eveniment conform planului de asezare la mese: meniuri individuale, place carduri, plicuri de dar. Numere de masa.
  • Dam telefoane, raspundem, alergam toata ziua. Si toata noaptea pana se da stingerea.
  • Ajustam programul petrecerii daca este cazul.
  • Pregatim si anuntam momentele importante: dansul mirilor, diverse momente artistice, banduri, tortul etc.
  • Tinem sub control TOATE DETALIILE care va deosebesc memorabil
  • Rezolvam situatiile neprevazute care apar in ziua nuntii, sigur sunt!
  • Oare au timp mirii sa aiba si viata personala, sa mearga si la job, sa iasa in weekend, sa plece in concedii, sa-si dea frau pasiunilor?
  • Ati avea voi o nunta FARA STRES?
  • Cel mai probabil nu.

 

Momente reale. get inspired

+4 0722756189