1. TIMP cu mine 1:1, ne putem cunoaște online și îți răspund la întrebările legate de ce presupune
organizarea de evenimente si decorul unui eveniment. Știu ca ai multe griji și temeri. Le punem pe hârtie și din experiența mea acumulata de-a lungul anilor îți voi aduce mai multă siguranța și liniște.
2. EXPERIENȚA cu multe evenimente reușite, cupluri fericite și decoruri personalizate pentru fiecare dintre cei care mi-au fost alături cu încredere.
Ca organizator de evenimente stiu ce aspecte sa abordam, cum sa facem un time line astfel incat sa nu te stresezi, ideea unei petreceri este ca voi sa va distrati nu sa va faceti griji.
3. OFERTA personalizata. Un xls in care notam necesarul estimat și updatat periodic in funcție de elementele pe care le adăugăm la eveniment. Oferta o calculez ținând cont de stilul pe care îl doriți, de opulenta florilor la aranjamente și de numărul orelor alocate proiectului. Manopera și echipa sunt luate in considerare de asemenea. Accesoriile consumabile. Transportul și montajul/demontajul de la local sunt parte a ofertei noastre.
Fee-ul pentru organizatorul de evenimente este separat, il discutam in detaliu in functie de nevoile voastre si cum va pot fi alaturi.
4. ORGANIZARE DE EVENIMENTE /
WEDDING PLANNING / Coordonare in ziua evenimentului ca voi sa va amintiți doar de momentele distractive, fără stres și fără situații neprevăzute.
Avem un portofoliu de parteneri care ne ajuta pentru evenimente relaxate, de calitate.
5. LOGISTICA. Am adunat de-a lungul anilor elemente deosebite cu bun gust in logistica noastră și te ajutam cu decoruri complete:
> aranjamente florale cu vase de ceramica sau metalice aurii
> suporturi de lumanari
> panouri de Welcome personalizate
> panouri de tip Seating Chart
6. PAPETARIE de eveniment: meniuri , invitații, plicuri de bani, place cards, thank you cards etc. Lucram grafica in funcție de conceptul ales /tema dorita. Printam și montam elementele la local in locul tău.
Ca organizator de evenimente te sustinem cu schema salii, aranjanjarea invitatilor la mese si tot ce inseamna relatia cu localul, cu catering si cu ceilalti furnizori implicati.
7. CONTRACT și FACTURA pentru serviciile alese împreuna. Avans, 1 transa diferența înainte de eveniment și restul după eveniment.
8. TALENT. PRACTICA. Am investit resurse financiare și timp in dezvoltarea mea profesională și am urmat multe cursuri de design floral profesional de calitate. Ma feresc de kitsch și lucrez stiluri moderne, relaxate.
9. FLORI PROASPETE. Le comand din Olanda și vin special pentru evenimentul vostru.
10. NUNTA BOHO dacă asta va doriți ca decor. Fluffy. Cu flori uscate. Cu pampas.