RoseGold Events

Salutare! Eu sunt Adina. Îți dorești o nuntă perfectă, fără stres?
Cu siguranță, este posibil!

de ce să lucrezi cu mine pentru
organizarea nunții tale?
Iti iau grijile de pe umeri si te ajut cu toate aspectele organizarii

5/5

PLANIFICARE → RESEARCH LOCALURI SI RELAXARE→mANAGEMENTUL FURNIZORILOR → COORDONARE→CONCEPT→CONSILIERE

Viitoare mireasa, hai sa transformăm visul tău în realitate impreuna cu echipa mea! 

Cu serviciile noastre de organizare a nunții, fiecare detaliu va străluci în ziua cea mare.

De la alegerea locației și a meniului perfect, până la aranjamentele florale și coordonarea fiecărui moment special, suntem aici pentru tine.

Eliberează-te de stresul organizării și bucură-te de fiecare clipă. Scrie-mi astăzi și împreună vom crea o nuntă memorabilă! 

PACHETUL FULL WEDDING PLANNING 

OFERTA la 2400 EURO DE LA 2800 euro


sau POATE AJUNGE LA UN FEE DE 10% DIN VALOAREA  BUGETULUI VOSTRU la evenimente cu peste 150 de persoane . 

aranjamente de nunta2024

Tailor Made Wedding & event Planning

Cu fiecare eveniment pe care l-am coordonat, cu fiecare detaliu aranjat, m-am dedicat complet. 

M-am bucurat să văd că cei care mi-au încredințat acest rol au avut încredere în mine. Este o onoare să fiu parte din momentele speciale ale vieții lor și să le transform în amintiri de neuitat.

Soluția ca voi sa vă simțiti relaxați și fericiți în ziua nunții este aceea de a încredința organizarea evenimentului unui coordonator de nunți profesionist. 

Cu experiență și abilități în gestionarea detaliilor, eu voi prelua stresul logistic, iar voi vă bucurați de momentele speciale alături de cei dragi

5/5

WEDDING PLANNING IN ETAPE CONCRETE?

  • Pregatim un calendar lunar cu toate elementele care trebuie rezolvate pana in ziua evenimentului
  • Integram momentele esentiale ( cina cu familia, cununia, party etc) in programul evenimentului
  • Analizam, cautam si propunem oferte de la furnizori care sunt potriviti pentru tema si bugetul alocat : Bar de shoturi? Ice cream cart? Animatori pentru copii? Aranjamente cu bun gust.
  • Fiecare furnizor primeste un breef de client cu tema, detalii specifice pe care le dorim la nunta
  • Updatare si cost control in real time pe buget.
  • Cautam solutii si furnizori pentru cele mai mici detalii asa cum viseaza mirii: bijuterii personalizate cu gravuri, jackete personalizate, panouri cu mesaje, rochii wow si pantofi de zi, de seara.
  • Comunicam constant cu toata echipa de furnizori inainte de eveniment si in ziua mare ne asiguram ca realizeaza montajele la timp, asa cum am stability anterior.
  • Mergem la sala de eveniment de dimineata si verificam, ajustam fiecare detaliu : fete de masa, scaune, servete.
  • Montam papetaria de eveniment conform planului de asezare la mese: meniuri individuale, place carduri, plicuri de dar. Numere de masa.
  • Dam telefoane, raspundem, alergam toata ziua. Si toata noaptea pana se da stingerea.
  • Ajustam programul petrecerii daca este cazul.
  • Pregatim si anuntam momentele importante: dansul mirilor, diverse momente artistice, banduri, tortul etc.
  • Tinem sub control TOATE DETALIILE care va deosebesc memorabil
  • Rezolvam situatiile neprevazute care apar in ziua nuntii, sigur sunt!
  • Oare au timp mirii sa aiba si viata personala, sa mearga si la job, sa iasa in weekend, sa plece in concedii, sa-si dea frau pasiunilor?
  • Ati avea voi o nunta FARA STRES?
  • Cel mai probabil nu.
arcada nunta boho cununie la palatul stirbei

Te ajut cu recomandari de furnizori potriviti pentru proiect si testați personal, gata să ofere servicii de calitate pentru evenimentul vostru. 

  • FOTO-VIDEO
  • SELECTIE SI RESEARCH LOCATIE
  • ARANJAMENTE FLORALE 
  • LOGISTICA DE MASA SI MOBILIER
  • PAPETARIE CLASICA IN HOUSE
  • BAR 
  • CANDY BAR 
  • CABINE FOTO
  • VIDEO 360 
  • FETE DE MASA SI TEXTILE
  • MUZICA, DJ, MJ 
  • BANDURI
  • SUPORT TEHNIC 

2. COORDONARE IN ZIUA NUNTII

Ce inseamna coordonare in ziua evenimentului? Cum procedam ?

  1. Ne cunoastem face-2-face sau online că este mai rapid, si bifam impreuna elementele de organizare pe care le-ati fixat pana in acest moment si ce mai avem de rezolvat pana la ziua nuntii. 

( ce furnizori aveti rezervați? Aveti nevoie de recomandări din partea mea? Care este localul? Avem dj sau band? Este nevoie de logistica suplimentară la local? Avem catering la local sau out sourced. Aranjamente florale, Photo Booth? Etc)

  1. Cu aproximativ 14 zile înainte de eveniment facem o recapitulare si imi veti preda toate informațiile organizate de voi:
  • Furnizorii, contractele asa cum au fost negociate de voi si ce asteptari aveti de la fiecare in parte, solicitari speciale daca exista. 
  • Organizarea invitatilor la mese si planul sălii. Cum aranjati si numerotati mesele? Unde montam cabina foto? Unde asezam candy-barul? Etc
  • Distribuirea meniurilor la mese: meniuri speciale: vegane, copii, alergii etc
  • Care este programul zilei? La ce ora incepem cu make-up? La ce ora vin nasii?
  • Cand este cununia si cand ajungeti la local ? la ce ora aveti sesiunea foto de cuplu sau la ce ora se serveste primul fel? si multe altele
  1. De acum, eu voi fi cea care va vorbi direct cu furnizorii, le voi trimite programul zilei, îi voi directiona catre zonele alocate si voi tine legatura cu localul pentru stabilirea programului. 

Este important ca in ultimele zile sa fiti liberi si odihniti, fără sa fiti deranjati de miile de întrebări pe care le au furnizorii si localul. 

  1. Va ajut cu un planificator si cu sugestii legate de programul zilei dar si cu informații esentiale la care poate nu v-ați fi gândit. 

Voi recapitula inaintea evenimentului cu furnizorii toate aspectele si ma voi asigura ca in ziua nuntii nu aveti nicio grija si va veti bucura de fiecare moment cu cei dragi. 

  1. In ziua nuntii voi merge personal la local si voi coordona actiunile inca de cand vor incepe aranjarea salii, am asigur ca se urmareste planul si ca toti furnizorii ajung la timp pentru montaje. 

Daca aveti papetarie de eveniment ( meniuri, plicuri de dar & place cards ) le voi monta eu la mese tinand cont de planificarea voastra ( daca aveti meniuri vegane/ de copii etc ) sau daca sunt alte informatii speciale ce tin de meniuri si asezarea la mese a invitatilor. 

  1. Sigur vor aparea si elemente supriza pe care le voi gestiona safe and sound. PROBLME SOLVING SI PROJECT MANAGEMENT. 
  2. Pe toata durata zile pana la încheierea evenimentului eu voi tine legatura cu reprezentanții localului si cu furnizorii care vor fi prezenti ( seful de sala / ospatari, band dj, photo booth etc dupa caz), si voi pregati diversele momente : dansul mirilor, aruncarea buchetului etc) 

Bineinteles ca suportul meu este vast, cel mai bine sa ne auzim la telefon si vom puncta mai bine ce așteptări aveți de la mine. 

 

3. COSTURI?

Dacă dorești să scapi de toate grijiile, ai făcut cea mai bună alegere!

Ziua nunții este dedicată vouă, plină de fericire și distracție, fără stres.

Serviciul nostru de wedding planning începe de la 700 de euro, iar împreună putem personaliza pachetul. Nu ezita să ne adresezi orice întrebări sau nelămuriri ai. Suntem aici pentru tine!

Apelează la serviciile noastre de wedding planning și
transformă-ți visul în realitate.
Contactează-ne acum pentru a începe călătoria către nunta perfectă!

5/5

eI AU AVUT INCREDERE IN MINE

Cu recunoștință, pot spune că am fost înconjurata de oameni care mi-au acordat încredere.

Această încredere mă motivează să ofer întotdeauna ce este mai bun și să îmi dedic pasiunea și abilitățile pentru a atinge cele mai înalte standarde.

SERVICIILE noastre

Adina Novac

Adina Novac

Cu pasiune pentru designul floral modern si minimalist, sunt un designer florist și wedding planner dedicat să aduc visurile la viață.
Cu experiență în planificarea și coordonarea evenimentelor, mă angajez să creez experiențe memorabile și de neuitat pentru clienții mei

Toate articolele
+4 0722756189